فریب دنیای کریپتو نخورید


فریب دنیای کریپتو نخورید - چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
اگر میلیاردر هستید و قدرت نفوذ دارید و کلی برق رایگان و امکانات زیاد و در کشوری زندگی میکنید که کریپتو ها و ماین کردن آنها مجاز است . خب این کار را انجام دهید.
ولی با این هدف که برای پولدار شدن وارد سایتی شویم که بعد از عضویت 10 تا از فلان کوین رایگان هدیه میکند . و در صورت گرفتن یک زیر مجموعه 2 تا کوین بیشتر و به ازای ثبت نام در فلان چیز دیگر 10 کوین پاداش.
خیلی خلاصه بگم حتی وقت مفت خود را با این منطق که سنگ مفت گنجشک مفت است به هدر ندهید
در دهه هشتاد شمسی ویروس هایی تولید میشد که بعد از جستجو در اینترنت با سایتهایی مواجه میشدیم که راه حل ویروس کشی داشتن مثل دانلود نرم افزار مخصوص برای از بین بردن ویروسی که در کامپیوتر شما ایجاد شده.
اما سایتی که برای امداد و نجات شما آمده بود همان سایتی بود که ویروس را نوشته . پس اول ویروس را مینویسیم و مشکلاتی در کامپیوتری کاربر ایجاد میکنیم . اگر کاربر به مشکل خورد با جستجو در اینترنت به سایت ما برای خرید ضد ویروس اقدام میکند.
به این شکل ما هم درامد میکنیم و هم محبوب دل ها خواهیم بود
اگر شما متولد دهه 60 یا 70 هستید و اصلا در جریان نیستید که در زمان کمی قدیم تر با چنین پدیده های کلاه برداری مواجه بودیم شاید این روزها هم در کنار بچه های دهه هشتادی در حال تلاش برای پیدا کردن سایتهایی هستید که با عضویت و ممبر گیری و زیر مجموعه قرار است به شما ساعتی یا ماهیانه چند صد دلار جایزه بدهند.
هیچ مفتی بی علت نیست . و همچنین در این دنیا هیچ چیزی مفتی نیست. و این کلاه بردارها به قدری ماهر شدند که حتی در تصورش هم گاهی برای شما سخت خواهد بود که امکان ندارد این سایتی که به من معرفی شده هم از کلاه بردارها باشد
اینکه شما روشنفکر شده باشید و بدانید در گذشته مردم به چه خرافاتی گرفتار میشدند معیار آگاهی برتر شما نیست. باور کنید که در همین دوران هم با علوم امروزی بسیاری از انسان های آگاه هم گرفتار فریب تبلیغات جذاب و مدرن میشوند